måndag 12 augusti 2013

1179 shillings rikare!

Alla är väl i behov av JS; jag har många saker jag vill köpa men vill inte slösa på SC, så därför försöker jag tjäna in JS istället. Jag rider ju loppen, och gör de blåa uppdragen ibland och några få gånger säljer jag undan lite utrustning. Igår smalade jag ihop över 1000 JS på att sälja fyra plagg :D


Jag har försökt och försökt att gilla denna jacka, men det går inte :P Igår försökte jag igen, genom att fixa en komplett utstyrsel men nej. Jag får hitta någon annan jacka som passar benlindorna och filten helt enkelt.


602 JS!! Lätt värt det :D


Sålde även denna sadel som jag aldrig använt, fick inte så mycket för den dock...


 Dessa handskar har jag inte använt på evigheter... 


Och det svarta tränset som blivit ersatt mot det "riktigt svarta" tränset från FP.


Så fort jag nått 10 000 gränsen så får jag köpa något nytt, och jag har drygt 6000 JS nu. Snart så, det finns nämligen en hel del saker som jag trånar efter.... :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar