fredag 23 augusti 2013

Long time, no see...

Har verkligen inte hunnit blogga något den senaste veckan, inte spela heller för den delen. Har varit på turridning ena dagen och övernattat i tält på fjället nästa. Kroppen är helt slut efter att jag burit 15 kg packning över två mil.

Sedan är jag en sådan person som vill driva en intressant blogg, skriva utförliga inlägg som det syns att man lagt ner tid på. Detta gör att jag inte bara kan slänga upp en inlägg med "idag red jag runt lite där..." eller "kolla min häst kan flyga....". Ibland kommer det snabba, korta inlägg men jag sovrar helst bort sådana små och ganska ointressanta händelser. Jag tycker det är uttråkande i längden när en blogg bara fylls med sådan information. Men Men.. det är i alla fall min åsikt.

Så jag ska försöka komma igång igen och lägga upp i alla fall ett inlägg per dag.

Jag hann spela lite SSO idag och fick glädjen att se de nya ponnyerna, det blev en isabell vid namn Stormborn (som "Daenerys Targaryen"/"Daenerys Stormborn" i "Game of Thrones"). Jag kommer troligen köpa en till ponny senare men först måste jag bestämma vilka hästar jag ska ha kvar och vilka jag kanske ska sälja.


Nu måste jag logga in igen och granska mina hästar, se vilka jag vill ha kvar osv... Sedan väntar det ju fiskeuppdrag och hästar som ska levlas :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar