fredag 30 augusti 2013

Hästen är såld till ett annat stall där den......

Jag tänker inte skriva någon lång text om "hur vi inte passade ihop" eller att "han fick svår kolik och dog".. Suck för sådant.

Nej, utseendemässigt så tilltalade inte dessa hästar mig längre, och jag vill inte ha hästar som jag inte orkar levla för att jag inte tycker de är fina. Sedan kommer det ju fler och fler hästar till SSO och jag vill ha utrymme för någon ny ras i framtiden.

Så Wildchild och Winterrain fick fortsätta sina glada dagar i ett annat stall....




Jag kanske kommer sälja Ravendale i framtiden om det kommer fler stora hästraser, jag hoppas ju på någon stor kallblodsras. Dock så får hon stanna tills vidare, det ser ju så gulligt ut med en ponny och frieser i stallet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar