söndag 25 augusti 2013

Hästarnas status



Från vänster -
Wildchild - LEVEL 10 - Ska mest troligt säljas
Everstar - LEVEL 15 - Säljs aldrig
Stormborn - LEVEL 5 - Säljs aldrig
Ravendale - LEVEL 5 - Säljs om det kommer fler större hästraser till SSO
Smokewalker - LEVEL 6 - Vill inte sälja för tillfället
Morningdancer - LEVEL 15 - Orginalhäst
Winterrain - LEVEL 7 - Säljs kanske

Everstar, Morningdancer, Stormborn och Smokewalker är de hästar som kommer stanna. Ravendale kommer antagligen få stanna tills det kommer fler större hästraser till SSO (skulle väldigt gärna vilja ha ett kallblod). Wildchild kommer antagligen säljas inom kort, även Winterrain. 

Dock så drar jag mig jättemycket för att sälja hästar, jag har ju valt dem för att de är fina så det tar verkligen emot.

Nu ska jag levla de hästar som inte ska säljas, alltså Smokewalker och Stormborn. De andra får vänta tills jag bestämt om de ska vara kvar eller inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar